srijeda, 23. ožujka 2011.

Firefox 4

Nakon dugog perioda testiranja napokon je dostupno konačno izdanje Firefox 4 web preglednika. Ako je vjerovati podacima na službenoj stranici, novi Firefox je čak šest puta brži od svog prethodnika 3.6.

Nakon više od godinu dana testiranja i izdatih čak 12 beta verzija i dvije RC verzije, konačno izdanje Firefoxa 4 je dostupno na službenoj stranici. Pomislio sam da će testiranje trajati barem još neko vrijeme ali je izgleda cijelu stvar ubrzao Microsoft izdavanjem Internet Explorera 9.

Nakon instalacije Firefoxa 4, prvi pogled na novo sučelje zbunio me je jer sam pomislio da sam greškom instalirao Operu. Ubzo sam se uvjerio da je to stvarno Firefox 4 koji nevjerovatno sliči Operi.

Prema podacima koji se nalaze na službenoj stranici Firefox 4 je čak šest puta brži od svog prethodnika 3.6. Pored toga, novi Firefox donosi i mnoge mogućnosti koje se tiču sigurnosti, performansi, jednostavnijeg surfanja, personalizacije itd. Više informacija o svim mogućnostima možete pronaći ovdje.